Anunț privind organizarea concursului pentru ocuparea funcției contractuale de conducere vacante de administrator public, din cadrul primăriei comunei Gănești

Primăria comunei Gănești organizează concurs de recrutare conform H.G. nr. 1336/28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului – cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru ocuparea următoarelor funcții contractuale de conducere vacante:
- 1 post de administrator public, durata normală a timpului de muncă este de 4 ore/zi – 20 ore/săptămână, contract individual de muncă pe durată determinată.

 Condiții generale pentru ocuparea postului:
a)    are cetățenia română sau  cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui  stat parte la Acordul privind Spațiului Economic European(SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
b)    cunoaște limba română, scris şi vorbit; 
c)    are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
d)    are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate; 
e)    îndeplinește condiţiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs; 
f)    nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorităţii, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu,  infracțiuni de fals ori  contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractual pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
g)    nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
h)    nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcționarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).

Condiții și cerințe specifice pentru ocuparea postului de administrator public:
a)    studii superioare economice, administrative, tehnice sau juridice, absolvite cu diplomă de licență;
b)    masterat în specialitatea drept sau administrație publică;
c)    vechime pe post de conducere minim 8 ani;

Dosarele de înscriere la concurs se depun în termen de 10 zile lucrătoare de la data afișării anunțului, respectiv în perioada 11.12.2024 - 24.12.2024, ora 14:00 la sediul Primăriei comunei Gănești, date de contact: telefon 0265.425.101, fax: 0265.425.049, e-mail: contact@primariaganesti.ro, persoană de contact: Szekely Attila – informatician și vor conține următoarele documente:
a)    formular de înscriere la concurs;
b)    copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c)    copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d)    copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
e)    certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
f)    adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
g)    curriculum vitae, model comun european. 
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătății. Pentru candidații cu dizabilități, în situația solicitării de adaptare rezonabilă, adeverința care atestă starea de sănătate trebuie însoțită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.
Copiile de pe actele prevăzute la lit. b)-d), precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap prevăzut mai-sus se prezintă însoțite de documentele originale, care se certifică cu mențiunea "conform cu originalul" de către secretarul comisiei de concurs.

Calendarul de desfășurare a concursului:
•    Publicare anunț: 11.12.2024. 
•    Depunere dosare: 11.12.2024. – 24.12.2024, ora 14:00 
•    Afișare rezultat selecție dosare: 30.12.2024.
•    Termen contestație depunere dosare: 08.01.2025.
•    Afișare rezultat contestație selecție dosare: 13.01.2025.
•    Proba scrisă: 15.01.2025, ora 12:00, la sediul Primăriei comunei Gănești.
•    Afișare rezultat proba scrisă: 15.01.2025.
•    Termen contestație proba scrisă: 16.01.2025.
•    Afișare rezultat contestație proba scrisă: 17.01.2025.
•    Interviul : 21.01.2025, ora 11:00, la sediul Primăriei comunei Gănești.
•    Afișare rezultat interviu: 21.01.2025, ora 13:00.
•    Termen contestație interviu: 22.01.2025.
•    Afișare rezultat contestație interviu: 23.01.2025.
•    Afișare rezultate finale: 23.01.2025.

Bibliografia și tematica sunt următoarele:
     
1. Constituția României, Titlul III, Cap.V, Secțiunea a 2-a – Administrația publică locală; 
     2. OUG nr.57/2019 Partea a III a si partea a 4 a , lazi;
     3. Legea nr.53/2003 – Codul Muncii al României, republicată, cu modificările şi completările ulterioare; 
     4. Legea nr.213/1998 privind bunurile proprietate publică, cu modificările și completările ulterioare;
     5. Legea nr.544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public,
     6. HG 123/2002 pt aprobarea Normelor de aplicare a Legea nr.544/2001;
     7. Legea nr.52/2003 privind transparenta decizinala în adm.publica, la zi;
     8. Ordonanta nr.24/2002 privind reglementarea activitatilor de solutionare a petitiilor;
     9. Legea nr.51/2006 privind serviciile comunitare de utilitați publice, la zi;
    10. Legea nr.273/2006 privind finantele publice locale la zi;
    11. Legea nr.98/2016 privind achizițiile publice, la zi;
    12. HG nr.395/2016 pentru aprobarea  Normelor metodologice de aplicare a Legii nr.98/2016. 
     Atributiile postului si modelul de contract de management sunt aprobate prin HCL Ganesti nr. 37/2024.
     Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la Primăria Comuna Ganeşti, strada Principala nr. 518, Județul Mures, telefon 0265425101 e-mail contact@primariaganesti.ro