Anunț examen de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual al Comunei GĂNEȘTI

Posturile pentru care se organizează examenul de promovare:
- inspector IA în cadrul Compartimentului Arhivă – Monitor Oficial Local;

Data, ora şi locul desfăşurării examenului (proba scrisă): 28 MARTIE 2025, ora 10,00, sediul Comuna Gănești, str.Principală, nr. 548, loc. Gănești, jud. Mureș.

Condiţiile de participare la examenul de promovare:
- pentru a participa la examenul de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare, candidatul trebuie să fi obţinut calificativul „foarte bine” la evaluarea performanţelor profesionale individuale cel puţin de două ori în ultimii 3 ani, în care acesta s-a aflat în activitate și să aibă o vechime de minimum 3 ani în gradul profesional deținut;

Conținutul dosarului de înscriere la examenul de promovare:
   - cererea de înscriere ;
   - adeverințe eliberate de angajatori din care să reiasă vechimea în gradul sau treapta profesională din care promovează;
    - copii ale rapoartelor de evaluare a performanțelor profesionale din ultimii 3 ani în care s-a aflat în activitate.

Pentru postul inspector IA în cadrul Compartimentului Arhivă – Monitor Oficial Local:

Bibliografie generală:

- Constituția României, republicată;
- Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
- Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare.
Bibliografie specifică/Tematică:
- Legea nr. 53/2003 privind Codul Muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, respectiv: Titlul I (Capitolul I, Capitolul II); Titlul II (Capitolul II, Capitolul III, Capitolul IV, Capitolul V: Secțiunea 1, 2, 3 și 4); Titlul XI (Capitolul I, Capitolul II, Capitolul III, Capitolul IV și Capitolul V);
- Legea nr.16/1996 a Arhivelor Naționale;
- Legea 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public;
- Legea 52/privind transparența decizională

Modalitatea de desfăşurare a examenului: concursul se desfăsoară conform prevederilor H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.

Dosarele de înscriere la examen se pot depune, în termen de 5 zile lucrătoare de la data publicării anunțului, până în data de 20.03.2025, inclusiv, ora 13,00.  
                         
Relaţii suplimentare la secretarul comisie de concurs, Szekely Attila, inspector în cadrul Compartimentului Informatică: tel. 0265.425.101, fax. 0265.425.049 și adresă e-mail: contact@primariaganesti.ro.